Thursday, September 9, 2010

ohh yes

ohh yes. puas aku tahun ni. macam-macam jadi. *cakap macam dah masuk 2011* hahaha. raya yang tiba sangat menyeronokkan. bersyukur ke hadrat Ilahi yang aku masih ada family and lovely friends. im gonna keep this up till forever. insya Allah.

ohh ya. macam-macam jadi. orang yang rapat tahu la apa yang jadi. sinful joys tu salah satu benda yang banyak ajar aku. haish. tapi benda dah lepas. so lepas ni aku tahu la apa nak buat.

i had fun tho seminggu terakhir puasa. duduk rumah je siang-siang. buat kuih raya. orang order. melimpah ruah kerja. hehehe. seronok kerja dengan Hanis. very hardworking.*feeling-feeling boss*. hehehe. kalau tak jadi lawyer memang jadi business man je lah aku. hahaha

pagi raya slow sikit. tak banyak benda. aku siap sempat update blog lagi. bilik dah kemas. rumah pun dah siap. kuih raya semua set. beg balik kampung pun dah nak siap. *malasnya kemas bag*

adios.

2 comments:

  1. ko memang pemalas dlm semua bab kecuali...
    ahaks~kecuali berzikir,qiammmulail kan..tu mang ko rajin...hahaha

    ReplyDelete
  2. mcm sial. dah la mesti ko yg comment first. hahhaa. thanks.

    ReplyDelete