Sunday, March 7, 2010

mtc 038

well well well. free2 habis 15 markah.-issue- punya la stay up smpai pukul 2.30-3 pagi. -rajin?aku pun nak buat statement jugak- dgn Nasa and Haikal. sebab final exam. and first paper 038. paper mr ikmal n madam bai. bukak2 je question 4. part B. blueggkhh! pening. takut. gentar. 15 marks. xtau nak cakap pe. teringat paper add maths kejap. sbb add maths teruk sangat. mtc 038, part B, question 4. nostalgic.....

beserah je la.....

so afta that. nak menyedapkan hati. paksa Wawa g Secret Recipe. of course ade Zack, Alia and Qissy. Sara ngn Farim mane2 tah. makan CARROT CAKE. -paham x carrot cake sedap?- nafsu buas. its been a while xlepak ngn the girls. especially Qissy. so we talked and laugh smpai lupa kesedihan 038. like semua xdpt jwb same question. Qissy melayan cerita Zack. high end la ape la. kesah aku. hahaha. Wawa ngn Alia beborak ngn aku. mmg best melayan diorg. awww. Miss u girls already. ohh. Wawa order choc cheese kot. Zack choc brownie. and makan tomyam. aku pow zack. tomyam noodle die. so xpayah lunch hari ni. kan da jimat. and then kitorg pergi Giant. Zack beli hape tah. Wawa pun same. canned food. sangat makanan bujang. And aku beli peanut butter with grape. finally. punya la desak Nasa suruh belanja. last sekali kene beli sendiri. hahahaha.

so now. dekat dalam bilik. nak tidur. tapi nak borak ngn Nasa. tapi die tgh tgk Fist of the North Star. tah anime pe tah. nnt aku lyn la tu. nnt. hidup mmg xpernah puas berborak. nak buat laundry petang ni.

F U :DD

No comments:

Post a Comment