Wednesday, November 17, 2010

berangan

hahaha. aku baru dapat this one job. start 19hb. i'll be stationed at KL Sentral. so with the gaji yang dia orang offer. aku selalu la berangan nak beli apa. yang penting bayar hutang dulu. ahaaaa. menyesal la pulak berhutang. tak banyak mana pun. tapi still lah kan. hutang. okay. mula-mula ingat nak Blackberry. tapi bila fikir balik. bukan nya aku nak sangat pun. mesti macam menyesal beli sebab aku da puas hati dengan Samsung aku sekarang. fikir punya fikir. aku nak beli OVEN! yes. OVEN. nak eja jap . O.V.E.N. Ya Allah. bestnya kalau aku dapat oven sendiri. tak payah nak share dengan mak. kesian oven dia bau ayam bagai. kalau aku dapat oven tu. brand Faber pun jadi la. for a start kan. macam orang lain beli kamera. aku beli oven. ahahaha. comel pulak aku rasa. boleh bakar macam-macam. dah la aku ada banyak benda nak bakar. nak masak. tapi tak pernah dapat buat betul-betul sebab mak tak kasi guna oven dia. nanti nak buat kuih macam mana la pulak kan. kita orang kan buat semperit so nanti semmperit mesti bau ayam bagai. kesian la. yes. OVEN. orgasma kejap aku fikir sal oven ni. memang aku senyum sorang-sorang kan bila terfikir pasal oven ni. hahahaha. macam haram eh perangai. OVEN OVEN OVEN OVEN. aminnn

4 comments:

  1. Wish you all the best... senyum juga seorang ini sebab aim kamu nak beli Oven.. good ~

    ReplyDelete
  2. hahah. sing a song? ahaha. boleh masak2 nanti. :)

    ReplyDelete