Monday, August 2, 2010

such word

i cant think of a single word now to describe how happy i am rite now. lega? gembira? rindu? tak tenang? semua ada. haish. trap in angau. maybe that is my state rite now. entah la. clearly, some people know about whatever i am doing rite now. ada yang happy for me and ada yang pull up straight face bila aku start bercerita. tapi tak apa la. i'll do things that makes me happy. dan, aku happy dengan life aku sekarang. life is about choices. i choose to go this way.

ada yang menyusahkan, keanak-anakan, dan bodoh mengacau hidup aku. macam bangun pagi je terus dengar budak-budak dekat bawah pasang lagu apa haram jadah tah. stupid alarm clock.
orang office yang penuh dengan persoalan. kenapa susah sangat nak buat aktiviti di U tersayang ni? itu la persoalan nya. ada je cerita di sebalik keputusan yang pelajar-pelajar tak akan tahu. as long as i can go to Jengka, im fine with it though i have to make few decision that might hurt and raise many questions, nak buat macam mana? pergi la tanya datin-datin di office tu.

whatever it is, what i am facing right now is lifetime experience. so i am going to take it gracefully, ramai je orang yang suka berdrama tapi life is drama. so later on, aku akan jumpa benda-benda haram ni lagi 10, 20, 30 tahun akan datang. so Qayyum Iskandar Bin Sulaiman, suck it up.

i cant wait to spend more time with my loved one. every single second spent, sangat precious. family, friends and of course yang special.

i know you dont like cheryl cole, tapi i like. live with it. hahahaha. love

No comments:

Post a Comment