Saturday, October 2, 2010

blah la kau. nyah kau dari dunia ni! ahahaha

*sambil menarik nafas lega*. tak lega lagi. bahu aku sakit. nak pergi jumpa wak rasidi macam fairy tale. malas betul nak beratur untuk urutan yang memang best dari jawa tua tu. so kena la bangun awal-awal esok pagi. hahahaha. macam boleh?

mula-mula cakap dengan Alice aku habis exam 8 hb. so kalau nak kerja pun start 11hb. tapi sekarang rasa menyesal sebab bosan dah mula masuk selimut aku. selimut aku dah tak best. tak ada keseronokan untuk baring di atas katil selama beberapa hari. i want some action. people! semalam aku rasa down gila lepas lepak dengan Wawa. nothing wrong with her. as usual, her companion is like the best thing could ever happened to me. so siapa yang tak dapat rugi sangat. okay. tiba-tiba cerita Wawa pulak. suppose aku lepak ngn kawan-kawan aku malam semalam. tapi semua macam haram. ada yang dump aku, ada yang malas nak keluar, ada yang tak dapat call langsung, ada yang nak pindah n etc. macam-macam la. aku pun melayan la internet. sempat jugak tengok Glee Britney! best gila. tapi aku still rasa bosan. so tidur la. pukul 2 baru bangun. produktif sangat.

fear of the unknown. result finals. macam mana la nak hadapi? i know i can do BLS. i want to. Ya Allah, tolong lah berikan ku kesenangan untuk pergi ke BLS. amin.

plus, kesian kakak aku. kerja bagai nak rak. but i know it worth the sweats. so Along. relax la ya. banyak-banyak sabar. nanti saya belikan Baskin Robin tapi awak bayar. :)))

moral:we are on our own.

No comments:

Post a Comment